هوش مصنوعی , استارتاپ , شهر هوشمند ,نوآوری , وب سایت مهرداداردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

دسترسی سریع به لیست استارتاپ های تیم مهرداد و روش های همکاری

لیست استارتاپ های تیم مهرداد


با سلام و درود
این پست را همیشه بروزرسانی خواهیم کرد . فرصت محدود و استثنایی جهت همکاری , مشارکت و سرمایه گذاری در استارتاپ های تیم مهرداد. در اینجا استارتاپ ها لیست شده اند. دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با ما تماس بگیرید.


خلاصه شش استارتاپ بین المللی


طرح اولیه استارتاپ جامع ترافیکی

(به همراه دانلود فایل pdf )طرح استارتاپ ترافیکی

طرح استارتاپ کمکیار  حرکتی


خلاصه توضیح استارتاپ بازی سبک کلش اف کلنز


طرح اولیه استارتاپ استاد بزرگ مارکتینگ

استارتاپ بوستر فروش شگفت انگیز

اولویت اول تجاری سازی استارتاپ های ما می باشد

این استارتاپ می تواند با استارتاپ استاد بزرگ مارکتینگ ترکیب  شود اما به تنهایی خودش نیز یک سوپر اپلیکیشن بزرگ است

طرح اولیه  استارتاپ نئو بانک ++ ( با کلیک از همینجا دانلود کنید )

این استارتاپ بصورت بین المللی قابل اجرا است و شامل تعدادی نرم افزار, مالی مدیریتی و بانکی خواهد بود که چندین روش ورود به بازار جذاب دارد.

استارتاپ خدمات اداری و دولتی هوشمند

 در این استارتاپ از سخت افزار ها و سیستم مدیریتی نرم افزاری با کمک هوش مصنوعی استفاده می کنیم جهت تسهیل خدمات به دولت ها و مردم.( فایل طرح اولیه طبق درخواست ارائه خواهد شد که  همکاری یا سرمایه گذاری مشخص شده باشد)

استارتاپ بیگ دیتای سلامتی

(توضیحات کوتاه در فایل شش استارتاپ)

استارتاپ حمل و نقل ریلی { شهر هوشمند }

 با کلیک وارد صفحه توضیحات می شوید و همچنین می توانید فایل طرح اولیه را دانلود نمایید. همچنین در فایل شش استارتاپ توضیحات کوتاهی در این مورد وجود دارد.

استارتاپ لجستیک و فناوری های نوین در شهر هوشمند

{توضیحات در این مورد در وبسایت داده نشده است چون شامل تعدادی طرح و اختراع نوآورانه است که فقط با قرارداد تضمین دار با سرمایه گذار وارد مذاکره خواهیم شد}

استارتاپ  توسعه فردی + توسعه تجاری با کمک هوش مصنوعی

استارتاپ بی نظیر , قابلیت درآمد زایی بالا و روش های ورود به بازار شگفت انگیر , قابلیت جذب میلیونی کاربر در کوتاه ترین زمان ممکن (توضیحات کوتاه در فایل شش استارتاپ) این استارتاپ در فاز اول فقط روی توسعه فردی کار می کند و در فاز دوم یا استارتاپ دوم  بر روی توسعه تجاری کار می کند ( این بستگی به سیاست های تیم استارتاپ دارد که دو استارتاپ را که موارد شبیه به هم دارند را در قالب یک سوپر اپلیکیشن یا دو سوپر اپلیکیشن اجرا نمایند ).

با سپاس از همراهی شما عزیزان در صورت هر گونه سوالی می توانید با ما ارتباط بگیرید.

Short Link
https://mehrdad.ir/8z2g

 
 
Print Friendly, PDF & Email
اشتراک‌گذاری
مهرداد - Mehrdad

با کمال میل و افتخار بیان می‌کنم که یک کارآفرین و فریلنسر در زمینه پروژه‌های استارتاپی، توسعه نرم‌افزار، و طراحی شهر هوشمند هستم. هدف اصلی من بهبود و گسترش فردی و حرفه‌ای است، و همچنین تجربیاتم را با دیگران به اشتراک می‌گذارم. در حال حاضر، تمرکزم بر طراحی محصولات نوآورانه و اختراعی است. تلاش‌های من برای گسترش و بهبود به واقعیت‌های عملیاتی می‌پردازد. این اقدامات شامل جذب سرمایه، همکاری با افراد موثر و تحقق اهداف بین‌المللی و بلندمدت است. در جهت این اهداف تیم مهرداد شکل گرفته است که بنده هم عضوی از تیم هستم. سپاس از حمایت شما که به ما انگیزه و انرژی می‌دهد تا با همکاری و تعامل بیشتر، به جهانی پر از نوآوری و پیشرفت نزدیک‌تر شویم. با سپاس مهرداد

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *