هوش مصنوعی , استارتاپ , شهر هوشمند ,نوآوری , وب سایت مهرداداردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

شما باید پیشرفت کنید.

بکوشید در حرفه‌ی خود نفر اول باشید.

تاریخ اولین نگارش در : بهمن ۲۶, ۱۴۰۱ @ ۱۱:۳۱ ق.ظ

کانال تلگرامی هست که گه گاهی مطالب آنرا را مطالعه می کنم و به دوستان خود معرفی می نمایم در اینجا نیز مطالبی از این کانال گذاشته ام

خودم معتقدم که ما دو نیمه مادی و معنوی را باید متعادل به پیش ببریم اگر متعادل پیش نرود زندگی ما در جریان درستی قرار نخواهد گرفت مثلا اگر فقط به مادیات بچسبیم یا معنویات چرخ زندگی درست به جریان نخواهد افتاد

در صورتی که دیدگاه و نیت درستی داشته باشیم کارهای مادی ما نیز بعد معنوی خواهد گرفت

چند مطلب از کانال را اینجا آورده ام و در آخر نشانی کانال تلگرامی

شما باید پیشرفت کنید.
بکوشید در حرفه‌ی خود نفر اول باشید. بی‌انتها بودن قدرت روحی را در هر وظیفه‌ای که به عهده می‌گیرید ، نشان دهید. شما وظیفه دارید بطور پیوسته موفقیت‌های جدیدی بدست آورید و اجازه ندهید به یک آدم مصنوعی مبدل شوید. همه کارها جنبه تطهیر کننده دارد ، بشرط آنکه با انگیزه‌ای صحیح انجام شود.

ما ماموریت داریم به وظیفه یا مشکلی که از همه به ما نزدیک‌تر است، با انرژی و نیرویی نامحدود، نزدیک شویم.
این باید فلسفه ما در زندگی باشد.

با چسبیدن به خلاقیت، با تقویت و پرورش قوه ابتکار و رشد استعدادها، به کمک قدرت لایزال پروردگار که از طریق ارتباط با او‌ هنگام حرکات تمرکزی عمیق، حاصل می‌شود. با انجام صادقانه کار و وظیفه، با وفاداری به کارفرما و تجارت او را تجارت خود فرض کردن، با برقرار کردن ارتباطی نزدیک، دوستانه و صمیمی با رئیس مستقیم خود و با کارفرمای کیهانی خویش پروردگار می‌توانید کارفرما را در محیط اداری به گونه‌ای خلل‌ناپذیر از خود خوشنود سازید. و همزمان رضایت کارفرمای ربّانی خود را جلب کنید.

تنبل بودن و بیکار گشتن و اظهار عجز و ناتوانی نمودن و در نتیجه از هرگونه تلاشی برای کسب موفقیت مالی دوری جستن کار سهل و آسانی است. کسب پول و ثروت از راه‌های نادرست و غیرشرافتمندانه هم اگر فرصتی پیش بیاید آسان و راحت است. در عین حال ، به هیچ‌وجه صحیح نیست که انسان تلاشی برای تامین معاش به‌گونه‌ای سالم و شرافتمندانه نکند.

مردان استثنائی قادرند درآمدهای کلانی، از راه‌های نوع‌دوستانه، شرافتمندانه، فوری و صرفاً برای رضا و خشنودی خداوند و در جهت خشنودی دیگران بدست آورند. چنین فعالیتی، موجب رشد‌ شأن و شخصیت فرد شده و به او در جاده مادی و معنوی کمک می‌کند. کسب و تامین معاش به‌گونه‌ای شرافتمندانه و با جدیت و پشتکار، در صورتی که هدفش خدمت به خدا و خلق باشد ، دومین و مهمترین هنر، پس از هنر شناخت و حس کردن حضور حق در کارهاست. رشد مسئولیت‌پذیری، تقویت هنر سازمان‌دهی، نظم و انضباط، رهبری و سوددهی عملکرد موفقیت در امر تجارت، کمک کرده و برای رشد همه جانبه‌ی انسان ضروری است.

شما باید پیشرفت کنید.

شما باید پیشرفت کنید.

انسان کاهل هرگز خداوند را نخواهد یافت. ذهن بیکار کارگاه شیطان می‌شود. ولی کسانی که برای تامین معاش زحمت می‌کشند بدون آن که چشم داشتی به نتایج کارشان داشته باشند، و تنها خواسته‌شان خداوند است، آنها تارک‌دنیاهای راستین می‌باشند.

دست به عمل زدن بدون چشمداشت به ثمر و نتیجه‌ی آن عمل، به راستی تیاگا (انکار نفس) است. خداوند انکار کننده راستین است، زیرا او بدون چشمداشت و وابستگی به تمامی امور این کیهان رسیدگی می‌کند. هر کس که خواهان تحقق خویشتن الهی خود است چه او یک تارک دنیا در دِیر باشد و چه اهل خانواده در دنیا، بایست همه‌ی کوشش‌هایش را برای خداوند انجام دهد، برای خداوند زندگی کند، بدون آن که اجازه دهد احساساتش در نمایش آفرینش او درگیر شود.

خوب است در معرض باد، باران، خورشید باشیم؛‌ زیرا این‌ها همه مضمون زندگی است. پس به جای نگرانی از آنها لذت‌ ببرید و استفاده کنید.  رشد، یعنی هر روز چیز تازه‌ای جذب می‌کنید و جذب‌کردن، ‌فقط در صورتی امکان‌پذیر است که «باز» باشید.   وقتی درها و پنجره‌ها را باز بگذارید، ‌باران، باد و آفتاب به درون می‌آیند و زندگی به درون شما وارد می‌شود. آنگاه همه چیز در هم می‌ریزد؛ و اگر باران هم به درون بیاید، ‌لباس‌هایتان خیس می‌شوند ولی شما با تجربه‌ای تازه روبرو می‌شوید. اما اگر همیشه در اتاقی دربسته زندگی کرده باشید، خود را از تجاربِ تازه محروم می‌کنید.  وقتی چالش‌های تازه‌ای وارد زندگی‌تان می‌شوند و زندگی‌تان را برآشفته می‌کنند، آرام و صبور باشید، زیرا در برخورد با این چالش‌هاست که به فرازهای جدیدی از فرآیند رشدِ آگاهی می‌رسید.  به یاد داشته باشد که حتی رنج، لطف و رحمتی الهی است. اگر با رنج، درست برخورد کنید، ‌به پله‌ی ترقی و کمال تبدیل می‌شود. کسانی که هرگز رنج نبرده‌اند و زندگی آسوده و مرفهی داشته‌اند، ‌تقریبا مرده‌اند. زندگی آنها چون شمشیری برنده نخواهد بود.  هوش فقط زمانی تیز می‌شود که با چالش‌ها و مبارزاتِ زندگی مواجه شوید. بنابراین هر روز دعا کنید: ‌«‌خدایا!‌ فردا مبارزات بیشتری نصیبم کن. توفان‌های بیشتری بفرست.»‌ و آنگاه متوجه می‌شوید که زندگی مطلوب است.

 

💎رمز موفقیت، شروع کردن است. موفقیت‌ها با تصمیم ها شروع می‌شوند زیرا تا تصمیمی اتخاذ نشود تغییری در زندگی رخ نمی‌دهند. تصمیم بگیرید تا آینده‌ای را خلق کنید که دیگر هیچ شباهت به گذشته ناکام شما نداشته باشد و بدانید که فاصله‌ی نداشتن و داشتن فقط یک خواستن است. پس بخواه

 

نشانی کانال تلگرام

🌈✨🌈✨🌈✨🌈✨ a444kimiyagari444

 

با تشکر مهرداد

 

Short Link:
https://mehrdad.ir/hxt3

Print Friendly, PDF & Email
اشتراک‌گذاری
مهرداد - Mehrdad

با کمال میل و افتخار بیان می‌کنم که یک کارآفرین و فریلنسر در زمینه پروژه‌های استارتاپی، توسعه نرم‌افزار، و طراحی شهر هوشمند هستم. هدف اصلی من بهبود و گسترش فردی و حرفه‌ای است، و همچنین تجربیاتم را با دیگران به اشتراک می‌گذارم. در حال حاضر، تمرکزم بر طراحی محصولات نوآورانه و اختراعی است. تلاش‌های من برای گسترش و بهبود به واقعیت‌های عملیاتی می‌پردازد. این اقدامات شامل جذب سرمایه، همکاری با افراد موثر و تحقق اهداف بین‌المللی و بلندمدت است. در جهت این اهداف تیم مهرداد شکل گرفته است که بنده هم عضوی از تیم هستم. سپاس از حمایت شما که به ما انگیزه و انرژی می‌دهد تا با همکاری و تعامل بیشتر، به جهانی پر از نوآوری و پیشرفت نزدیک‌تر شویم. با سپاس مهرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *